čtvrtek 6. března 2008

Tak málo času

Jsem zrovna ve škole a za filuz zvoní tak se pokusím něco napsat
Včera (středa) jsem měla jít do připravného kkurzu na příjmací zkoušky, ale já blb sem na ně zapoměla :-/ jako stihla jsem druhou polovinu ale jako žádná sláva(ehm ehm). Moje mti nemohla uveřit jak jsem na to mohla zapomenout, ale já naprotsto vím jak........................sem si myslela že čtvrtek. Nějak jsem středu uplněpřeskočila a nepřišlo mi to ani trošku divné.....(ale tak stane se že ???)
No jinak Werča včera přišla stím že bych mohla o velikonočkách přijet....o to nic já bych s klidem přijela a klidně bych si to i zaplatila jenomže problém je opět moje máti..............i když je mi 15 tak mě porstě nepustí..................a její vysvětlení je takové že se o mě bojí :-/ tak třeba se mi jí jestě podaří přemluvit :) mohla by mě tam hodit autem :D
Jo taky jsem si chtěla vyrobit pásek jako si ho ušít ale nějak mě to přešlo, když mi werča popisovala jak si vyráběla ten svůj..........no asi se porozhlídnu u nás v "sekáči" po nejakém co by se aspoň dal vylepšit :D:D
A už sem se vám pochlubila že si chci koupit botky ? :D:D (tak nekdo se taky chlubit musí žejo ??)takové krásné od bati :D:D to vám asi nic neříká co ?? no newa

Zvonení je sviňa :-/ už musím

Žádné komentáře: