pondělí 10. března 2008

3 věci a možná i víc....

Ehm......tak to vezmem pěkne popořadě:
1) koupila jsem si boty :D už jsem o nich mluvila.....jseou hnědé s mnedo.řužovo-zeleným kárem :D chápete jo ? uplně jsem se do nich zamilovala
2)rozhodly jsem se že si vyrobím tašku...jsem na dobré cestě :D už mám teorii:D ne už sem si koupila látku,barvu a dokonce mám už i vybraný obrázek
3)a taky jsem si koupila poslední díl Jarryho Pottera (werča tvrdí že je to psychycká nemoc ale mě je to tak jedno chci vedět jak to skončí)

a to víc je to že už musím končit protže si jdu pro občanku (neslyším gratulace ???? :-O)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

ehm myslím harryho je jarryho aby jste rozuměli

Werri řekl(a)...

NO tak abys neřekla, Gratuluji, už jsi velká holka, která stále téměř nic nemůže :-D
Botky se mi líbí, doufám, že je nezhuntuješ než mi je představíš osobně :-D

Kate řekl(a)...

tak gratuluju k občance...............a harry potter je nahodou docela fajn a skonči docela zajímavě

Anonymní řekl(a)...

ok tak mi to hlavně neprozdaď kate :)
A werčo neboj nezhuntuju protože je miluju :D