neděle 2. března 2008

jak to jenom nazvat..............

Jistě jste sí mnozí mysleli že jsem už někdě pod drnem ..................OMYL!!!!! mě se jen tak nezbavíte :) Byla jsem celý týden u taťky..........................."jak vzrušující" říkáte si :).....máte pravdu nic extra jsem nezažila........................HEY!§! zažila málem bych na to zapoměla.........................napětí houstne............prosím bubny...........v sobotu mi bylo 15 let :)!!! poporavdě necítím žádnou změnu ale aspoň už můžu říkat že je mi patnáct :):D:D
No jinak vím že jsem se tu dlouho neukázala a cítím svou vinu a taky chápu jak jste trpěli že jste si nemohly přečíst nic z " všecních dnů mého nevšedního života", ale taky jsem se rozhodlaa že to nehodlám napravid sáhodlouhým článkem.protože :1) nevím co napsat a 2) se mi nechce :)

2 komentáře:

Werri řekl(a)...

Hey what's up?

Anonymní řekl(a)...

Jééé.. jsem na tebe úplně zapomě.. jinak k pátnactinám všchno nejlepší :-P