sobota 3. května 2008

hříšník ?? NE!.....lenoch

Lépe řečeno moje Múze zdrhla a já jí dávám průběžné záminky .
Včera jsem se byla vyřádit s tetou v obchodě......:) koupila mi mega bríle a já sem si koupila za težce vydělané prachy (posekanou zahradu) korálkový narmek :) Taky jsem čorkla nové CILICHILI :) na přední stránce s ultrazvukem štěněte :), ale reakce byly trochu jiné : "Jé mimiko" :D Neb "monitory stalavných"..........Např.:
Jindřiška:čusík Vojtíšku!! Muck muck muck!! Mám tvů plakát v pokojíčku nad postýlkou! Hádej co před ním dělám ??....
Vojta: dřepy ??
No jinak jsem změnila design :) hezký ne ? :) no tak zdar

2 komentáře:

Werri řekl(a)...

se ani nedivím, že tu nikdo nechodí, příjdeš napíšeš jednou za měsíc a ještě začínáš slovy, vrátila jsem se radujte se, vůbec nemám nápady apod.

Anonymní řekl(a)...

:d já za to nemužu když uá vážně nevím co psát ?? asi nemám tak zábavný život