pondělí 31. března 2008

A tak různě..........

Tak jako joo, chtěla jsem se k vám vrátit a s radostí vám oznámit, že jsem živá a zdravá , protože vím, že jsem vám chyběla (a nemusíte předstírat, že ne...). A tak jsem to udělala.....
Po dlouhém, ale konečně klidném víkendu u taťky (což je docela zázrak :D), jsem doma a snažíme se sesmolit další z mnoha článků :).
Konečně jsem si přiznala (s menší pomocí), že většinou jenom něco naslibuju a skoro nikdy to nesplním (pokud nejsem pod dohledem). A z toho vyplívá, že pokud vám něco slíbím musíte si na mě osobně (nebo neosobně) dohlídnou pokud vám záleží na tom abych to udělala.:D
Ale taky je pravda, že když něco slíbím sobě tak to udělám :DTřeba jsem si už před půl rokem slíbila, že si vyrobí náremek :D a dneska jsem se ktomu konečně dokopala a vyrobila si rovnou tři :D
No a taky docela pokračuju s tou taškou :) Už jí mám obarvenou a sehnala jsem si játku z kreré udělám obrázek :) A taky si musím koupit látku na polštář .....jenom to asi nebude tak jednoduché, protože je to nějaká látka, kterou sem ještě nikde neviděla :D( ale třeba to nebude pravda).
Jinak jsem dneska celý den vegetila doma, cpala se dobrotkama a čučela na filmy........asi v tom budu pokračovat :D....
Parávě teť:D:D

1 komentář:

Werri řekl(a)...

Tak tu látku na ten polštář mají téměř všude, stačí se jít někam podívat ;) a nečumět furt na telku xD
A ty fotky stále čekám, čekám, čekám!!!
Na tašku jsem taky zvědava i na náramky jsem zvědava....

P.S.: Teď se píše s Ď a ne Ť!!