středa 13. února 2008

VážENí JE to Tu

Majki odjela někam do neznáma a pověřila mě, napsáním nějakých keců.
Moc se mi do toho nechtělo, ale aspoň jeden článek tu pro ni sesmolit můžu. To mě snad nezabije.
Právě sedím ve škole. Povedlo se mi oblafnout školní kompjůtr a nainstalovat mu BitComet a následně zapnout stahování Simple Plan.
To co bych doma stahovala týden, se mi ve škole stáhlo za 20minut i s instalačkou na Stahovací program. Toho budu využívat častěji. :)

Tak tedy k tomu CD. Právě mi to hraje do uší. Musím uznat, že jsem čekala něco horšího. Opravdu to není tak strašné, jak jsem předpokládala z písniček, které byly do světa vypuštěny dříve. Je to o něco lepší i než "nové" album Good Charlotte. Ale co si budem povídat. Staří dobří SP a GC jsou staří dobří SP a GC. :)
Těžko říct, která písnička je nej, protože zatím jsem slyšela všechny po částech. (snad jen Take my hand - dost se to podobá jejich tvorbě) Není čas ztrácet čas. Doma to budu muset stáhnout asi znova, protože mi to nejde přenést ze školy. Ono to je těžko, když zapomenete USB kabel :-x, který normálně mám pořád u sebe. A právě dnes nic.
A Majki, která se na to tolik těšila to prošvihla někde na kopci s lyžema...

Žádné komentáře: