čtvrtek 14. února 2008

Bla...ble...blu....bli....(mu-ha-ha-ha)

Stejně jako každý týden (s vyjímkama) je i tenhle ponurý. Je sice valentýn ale mě je to tak 2x jedno. Nemám vůbec náladu.....matka má pitomé kecy a mě tady nejdou vkládat smajlové.....
Teprve včera jsem se vrátila z hor (ke svému štěstí jsem si nic neudělala). no a (k mému prozměnu překvapení) jedu tento weeken zase někam na hory a ten další weekend taky (no jo mám nabitý program).......
No a to mi připomína že jsem poslední dobou žadaná :D aby jste to nepochopily špatně...poslední dobou prostě všem chybím......třeba taková Verča "hrozně" (no nebudeme přehánět) stojí o to abych přijela do jejího městě (dá se tomu tak říct ? je to město ?)...nebo jsem (díky horám) zameškla nějakou akciu (:D) a všichni si stěžovali že jsem tam chyběla......
A jenom tak mimochodem už jsem vám říkala že miluju Johnyho Deepa, zrovna jsem se dodívala na jeden obzvlášť povedený film ve kterém hrál...nevím sice jak se jmenoval ale byl fakt šupovní..........hrál tam nějakého chlápka který se učil číst a nějak se přichomítnul domů k chlápkovi který měl duševně nemocnou sestru.....no a on se do ní zamiloval.......Hej to se nedá vysvětlovat to byste museli vidět....NO PROSTĚ ŠUPA!!!!!!!!!

Žádné komentáře: