pátek 15. února 2008

xXxXxXxXxXxXxX :D:D

Pro některé je konečně pátek, ale mě je to tento týden upřímě jedno protože mám prázdniny...... a pořádně si je užívám........dneska je v Ově poprvé za dlouhou dobu krásně.......
Včera jsem byla v solné jeskyni.......jako kdybych potřebovala relax tak si to tam samozdřejmě pěkně užiju jenomže já sem byla nabitá energii (:D nevím jak jinak to říct) takže žádné ležení na vrzajicím jehátku a poslouchání indické hudby se mi 2x nezamlouvalo...... NO potom jsme šli do Carefouru ( a to se mi zamlouvalo) koupila jsem si mikinu (♥)...Nakonec jsme šli na bezém a tak jsem se pořádně vyřádila :D (ani jsem netušila že se dokážu potompit do 4m :D).......
No a dneska jedu k tatkovi :-/ Doufám že už si pořídil net abych tu mohla neco přidat (no pokud nepojedeme na ty hory že jo, asi bych těžko přidávala nějaký článek někde na vleku :D)...........

1 komentář:

Werri řekl(a)...

No však neboj, prázdniny ti už brzo zkončí..*vůbec ne škodolibý výraz*
Na bazén se jezdím v poslední době vyřádit každý týden. Je to nejlepší odreagování...s bandou mega střelených lidí není nic lepšího...