pátek 1. února 2008

VoLNo A Co JAKo

nö jistě je volno ale moje tělo si naprosto přivylo na režim "vstávání v 7" takže jsem si vůbec neužila sladce nerušeného spánku......naopak moje oči v sedum hodin svítili jako baterky..........můj plán polehávat až do oběda prostě nevyšel..........................
V pondělí mi mají přijít fotky na občanku tak doufám že to nebude uplně katastrofa................. No a tetka se zrovna mám chystat na návštěvu, ale boužel se mi tak vubec nechce tak na sebe prostě jenom pět minut před odchodem hodím moje nejoblíbenější oblečení a bude :) matka z toho zase bude šílet ale myslím že už je na to zvyklá .....:).................................jo a tky jedu dneska k tatkovi na celý weekend takže tady asi nebude celé 2 dyn žádná aktuálka :-/........popravdě vůbec se mi tak nenchce ale už kvůli tety kterou vidím jenom jednou za uherský rok tak tam musím jít :) ....................

2 komentáře:

Kate řekl(a)...

no po dlouhý době se ti sem hlásím nešli mi sem přidávat komentíky bez prohlášení a nebo jen anonimně bez jména kdybys nevěděla jsem tvé sb z minulího blogu Kate3003.blog.cz a mně teda nedělá problém prospat dlouhou dobu takhle o prázkách spíšje to vítaná změna a spím moc dlouho

Werri řekl(a)...

Nejhorší je první den, ten druhý se zvyká už docela dobře.