neděle 13. ledna 2008

WeekENd..........aneB Já a mOje šiKovNoST

Já a moje šikovnost..............v tom lepším i horším podání......tak v sobotu jsem byla na brusláku (tipněte si jaká stránka šikovnosti to bude)......a spadla jsem :D.....ale zajímavé na tom je to že jsem si nějakým záhadným způsoben odřela páskem břiho a taky projevuju zvláštní známky barevnosti........(čti: na právé noze mám modrou modřinu a na jevém koleni zelenou).........no ale v neděli (jako dneska) sem zase projevila kladné (barevné) známky šikovnosti..........učila jsem si futrálek na lyžařskou přilbu..............sama na šicím stroji (a nic se mi nestalo)........a dokonce mě to šití tak chytlo že si chci ušít menší futrálek na mobila :D.........no jo ale musím si sehnat látku takže zítra vaím nakupovat....................

2 komentáře:

Werri řekl(a)...

Já šiju jako čert. A baví mě to :-P

Me against the world !!! řekl(a)...

jj mě teš je to fajn