pondělí 7. ledna 2008

PPP

čest.............................................sem zrovna u mamky v práci..................opustila jsem ty svoje krasavce a krasavice (moji třídu) a šla jsem na PPP, jestli nevíte co to je tak ani nemusíte:D a tam jsem zjistila, že asi nebudu tak uplně debil :D..............ne tak mamka mě přihlásila do nějaké psychologické poradny na testy..... tak jsem tam dneska byla pro výsledky...........................2 testy ze tří mi vyšly mírně nad průměr a ten třetí průměrně takže mi ta paní co tam byla mi řekla že ať se přihlásím na jakoukoli školu tak ji zvládnu bez nějakých větších problémů.......ale usím se učit:D.................no tak jako když budu muset abych nerupla, tak se naučím, ale jinak.........klíííííííííd:D.................................

P.S.: na narozky asi dostanu Conversky


1 komentář:

Werri řekl(a)...

Já si myslím, že k tomuhle zjištění jsi ani testy nepotřebovala, ne?
Učit se musíš na každé škole at chceš nebo ne :-D
hlavně o svaťáku před maturou.