středa 16. ledna 2008

Majki.....aneb cesta tam a zase zpátky

Werča se rozhodla obšťastnit Ovu svou cennou návštěvou.´........jenom si to nějak nejlíp nenačasovala :D......ale tak nevadííí :d no prostě ve škole jsem končila o půl jedné a ve tři čtvrtě na 1 už jsem byla u tesca kde sme se měli sejít........no potom jsme šli do secon handu a tak různě.................jenomže si pořád stěžovala jak se hrozně nudí.............njn............a už je 14.15 jsem musela být zase ve škole:D............hej tak jako mě by už s z toho jeb** ale já jsem taková silná nátura že to dokářu vydržet :D............no a jedeme dál protože ještě jdu na dod (den otvřených dveří)...........uf doufám že t přežiju :D......................

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

chtěli by jste se jmenovat Podvazky Nováková? :D

Werri řekl(a)...

A byla to nuda!

Anonymní řekl(a)...

zvláštní jméno a asi to byl náročný co